and I'll never let you go

2010-04-28 @ 19:42:57

Läste igenom mina gamla inlägg, december, januari och början på februari. Helt sjukt att man får tillbaka känslan som man hade när man skrev dom där jävla emo inläggen.

Ganska skönt att allt löser sig ibland, kommer aldrig någonsin låta det hända mig igen. :)

 

Men tyvärr så sitter jag och lyssnar på deppmusik, letar kläder på internet och vet inte vad jag ska hitta på ikväll. Har ingenting att plugga till tror jag, har gett upp franskan nu också, när jag såg att jag fått 4,5/21 eller något sånt så kändes det bara onödigt att ens öppna franskaboken när jag ändå inte lär mig något.
Ska fortsätta med det här och sen ska jag fixa löshåret, latero


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0