fridaynight

2010-04-02 @ 23:35:24
chachablåååggääääään
Världens sämsta dag & världens skönaste kväll, så livet duger idag! :) Såg Saw 1 & 3 med Daniel, Amanda och Johanna. Mysigt som fan var det, loveuguuuys. Sen så hade jag fått några fina kommentarer också, tacktacktacktack

(btw så hade jag feber innan jag kom till er och sen fick jag KÄRLEK och blev frisk hihhiihhihihiihihhihihihihihihihi :])



Anonym:
Använder du fortfarande löshår? Trodde ditt riktiga hade växt ut..

Yes använder fortf det. Skulle helst vilja slippa eftersom det är drygt att använda, men lär använda det ett tag till s'att.


Kommentarer
Postat av: MYMiC

asfin bild åp dig (på headern) :D

2010-04-02 @ 23:44:57
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: amanda och johanna

vi älskar dej hjärtat,

2010-04-03 @ 09:10:56
Postat av: Anonym

Okeji :) Får hoppas att ditt riktiga bli nog långt snart.

Ska du färga håret svart eller är det bara rykten?

2010-04-04 @ 22:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0