if you don't love me, pretend

2010-04-27 @ 20:13:57
Heeej bloggen, blev inget inlägg igår pga att jag sov i 3timmar när jag kom hem, sen hämtade jag och Alex moppen och var typ ute ett tag. Sen somnade jag igen haha fan vad jag har tappat all ork alltså.
Idag gjorde jag dom två nationella prov som jag hade missat när jag var sjuk och låg död hemma. Gick väl sådär, inge mer än G blir det iallafall. Om jag ens får det, ah men kan ju alltid hoppas. :)

Ikväll hade jag tänkt plugga franska men får se hur det blir.. På utvecklingssamtalet sa dom ju att jag skulle koncentrera mig på svenska,engelska och matte och sluta plugga på franskan, men vill inte ha IG alltså känns bara jobbigt.. Aja, får la se. Och idag fyller Enrique/Kire/Korven/Erik 16 stoooora år. Grattis bubbsiii!

11veckor med bby igår btw, älskardig <3



xxxxxxxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0