keep rockin

2010-04-18 @ 22:26:53
heiiii bloggisen
Min helg har varit sådär, mest tittat på fotboll och åkt runt i Umeå med mamma haha.. Men bättre det än att sitta framför datorn och dö.

Imorgon stannar jag hemma en sista dag bara för att plugga lite på bl.a franskan, matten och SO:n. Har missat så jävla mycket det är helt sjukt, blir nästan ledsen, eller ah, ångest och stress är väl vad jag kommer känna av den här veckan. Men på fredag blire mys och hoppas att jag ska hinna träffa min fina Nathalie på lördag eller söndag också. Saknar dig! Såååå om nån vill göra nåt i helgen så är det bara att ringa. Braoo då vet ni :)

 

HAHAH AMANDAAAAAA! Sötaste bilden jag sett!

Den här bilden är också j-ä-t-t-e-f-i-n haha eller.. Men vi satt och myste på Gammlia idag, MSK - Guif matchen yao. Tråkigt att MSK förlorade när de var så mycket bättre. Menmen:)

 

Godnatt sötnosar,hörs imorgoooon

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

Mest tråkigt att jag inte var med och tittade :DDD

2010-04-18 @ 23:47:14
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

jag va på teater.

först hånglade killarna med varandra.

sedan blottade sig den ena.



DET VAR EN SATANS BRA TEATER :D

2010-04-19 @ 13:46:45
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Johannananaa

men guuud hahahaha<33

2010-04-19 @ 14:30:39
Postat av: Matilda

Vi gjorde inte det ;)

2010-04-19 @ 15:01:01
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0