lalalalalallalalalalalalalaaaaalalalala

2010-04-28 @ 13:28:44
Sitter i datasalen med min grupp ehe, är ju redaktör för vår tidning s'att.. Sitter bara och säger åt dom vad dom ska göra. Ganska gött ;)
Jag och Daniel ska skriva om Trends&Styles, går åt helvete. Eller ah nästan, vi fjäskar för läraren så hon älskar oss ändå. Känns ganska så jätteskönt. Och imorgon ska jag och min Amandabebi till stan, om vi ska chilla hemma hos mig eller om vi ska på bio vet vi inte än, får väl se. Blir nog mys på natten iaf hihi, nån som vill busa?:D

Snart har jag kör.. Alltså näeeeeeeeeee, värsta jag vet ärligt.. Sure bryr mig inte om gruppen den är väl helt ok men det vi GÖR. Orkar inte, är bara tråkigt och jobbigt och jag önskar att jag fick dra hem som förra veckan. Menmen får typ dra på nåt samtal med nån / må dåligt we'll see



- hairstyles,emohår är cpsnyggt. löövleeyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0