my heart is bound to beat right

2010-04-12 @ 21:16:29

IM BACK, är fortfarande jättesjuk men om jag ändå ska sitta hemma hela veckan (säkert nästa också...) så kan jag lika gärna blogga lite.

 

Idag har jag varit nere på vårdcentralen och tagit prover eftersom min penicillin inte gör halsen bättre, så jag har tydligen körtelfeber, skulle få provsvaren imorgon men han var typ 99% säker s'att. Det är värdelöst, kommer troligtvis inte få spela en enda match i sommar så vet inte hur det blir med fotbollen, känns riktigt tråkigt. Får inte mysa heller men fuck that

Följde med mamma, Alex och Jakob till stan också så då fick jag en halv cheeseburgare, höll på att börja gråta men det mesta gick ner, mår jävligt dåligt atm så ska försöka dricka lite mer och sen sova, och inte vakna mellan 03.30-06.00 imorgon! 

Vet att ni läser och skrattar åt mig, haha orkar verkligen inte det här. :)


<-- säger piZ bItCh'A'eS å gåånäätth



Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig älskling, saknar dig! :)

2010-04-12 @ 22:12:55
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: (:

fiin ju :)

2010-04-14 @ 20:20:34
URL: http://ttiepleoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0