pretty please with cherries on top

2010-04-21 @ 14:16:01

Dryg dag, trodde vi hade bild idag men näe.. Det var imorgon istället när vi har matte nationella så lär ju inte få ha det, deprimerande kan jag lova.

Drog hem lite tidigare eftersom sista lektionen var Elevens val och jag har kör = suger. Men iaf så känns det inte värt att sitta bredvid och vara dryg om jag ändå inte kan vara med, inte spelat med gruppen på flera veckor och kan inte vara med i kören för jag har ont i halsen så.. PLUGG blire nu då! Och efter det ska vi in till Umeå och lagerrensningen på expert för att köpa en utrustningsväska till mina kameragrejer, halvstor sådär. Blir bara perfekt. :)


Slipper som sagt SO provet men ska plugga in några franska- och engelskaglosor tills på fredag, matte imorrn och sen ska jag skriva om Britney eller Christina Aguilera tills på tisdag, då jävlar bitches. ;)

 

 

Gillar min utväxt och mitt blåmärke efter alla blodprover hihi i know u like it tooooooooooo
Nu ska jag plugga, pussar


Kommentarer
Postat av: m

har brösten dina krymt?

2010-04-21 @ 14:48:37
Postat av: Emma

sjukt fin du är, jenny:)

2010-04-21 @ 15:34:15
URL: http://eiiimma.blogg.se/
Postat av: anna

du har galet fin kropp!

smal och allt,

tränar du något mer än fotboll, typ gym eller så?

svara gärna i ett inlägg om du orkar=)

2010-04-22 @ 23:34:28
Postat av: Jenny

Anna: Tack, vad söt du är! :D

Innan jag fick körtelfeber så hade jag fotbollsträning 2 gånger i veckan och gym 1 gång + match nån gång och så. Hinner inte svara i ett inlägg nu, får se om det blir senare:)

2010-04-23 @ 16:04:56
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0