we're different that's all

2010-04-28 @ 20:51:27

 

jag hatar att jag älskar dig. jag hatar att jag inte kan sluta hoppas på att allting ska bli som förut. jag hatar att du valde bort mig. jag hatar att jag ändrade på mig för din skull i onödan. jag hatar att allting jag gör påminner mig om dig. jag hatar att du inte längre har tid för mig. jag hatar att gråta över dig. jag hatar att det inte finns något "föralltid". jag hatar att inse att jag faktiskt inte är speciell för dig längre. jag hatar att veta att jag verkligen måste släppa allting. jag hatar att du har kommit över allt så fort. jag hatar att försöka vara glad, när jag är helt jävla krossad. jag hatar att jag blir glad av att tänka på dig.

men det jag hatar mest av allt är att du inte förstår hur mycket jag verkligen älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0