Q&A

2010-08-11 @ 20:28:17


lina:

vilken skola och vilken linje går du?
och ska du hyra typ studentlägenhet elr ska du flytta till umeå?
och jag undrar också vilken skola NeJa går på :D
btw vad heter hon egentligen?


svar: Jag börjar på Midgård 23aug och ska gå media där. Jag har en etta på haga som jag älskar så jag kommer alltså bo i Umeå. 

OKEJ nu är jag jävligt less på frågorna om Nathalie(hon heter så) min blogg handlar inte om henne men hon kommer börja på Draggen i höst så från och med nu svarar jag inte på frågor om henne utan det får ni fråga henne om...

 



sunnyy :
kan inte du göra ett inlägg och berätta hur du sminkar dig :*


svar: Senare. Har inte tid eller ork nu. :)

 


Kommentarer
Postat av: Johannaaaaaaa

bra svar jennnnn

2010-08-12 @ 00:02:15
Postat av: nathalie

HAHA jag har ju en egen blogg ;););) hemlis hahaha gud. aja älskar dig! <3

2010-08-12 @ 22:27:14
Postat av: mathildaa

men orka fråga så mkt om neja.. lixom vafan du är mycket sötare än hon, och hon är inte ett dugg något att vara intresserad av.

2010-08-12 @ 23:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0