Guess who's back

2010-08-30 @ 15:32:07

HEJ!
Känns som det var tusen år sen jag bloggade sist, har tänkt på vad jag ska skriva i typ.. 3 dagar kanske? Har ändå inte kommit på något vettigt, och sen så har jag njutit av helgen så mycket som det bara går också hehe. Skönt! Helgen har verkligen varit lovely.
I fredags var jag bara hemma med Simon, såg film osv och i lördags dog min frys så min mat blev typ halvförstörd. Eller ja, all min glass smälte.. det var inte kul. Vi åt iallafall på Droskan och sen var jag med Nathalie resten av kvällen/natten. Mysigt.
Igår drog jag och min flicka på stan en stund först och sen såg jag bio med älskling, han sov här så var lite jobbigt för oss att ta oss upp imorse haha. Saknar redan min finaste

Idag hade vi ingen matte, det betyder att min grupp har sovmorgon. Hur skönt?! Började 09.35 istället helt okej. Dagens jobbigaste måste faktiskt ha varit att vi stod och väntade på en jävla bok hur länge som helst.. Usch bara.
Nu har jag hunnit äta middag + efterrätt haha lär bli mer mat under kvällen. Hörs om en stund,puss!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigheter!!!! :*

synd dedär med frysen... bajs i toan på det.

2010-08-30 @ 15:57:22
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0