fuckedupbeautys

2010-08-03 @ 16:35:32
Åh blir så less, internet funkar kanske 5 minuter sen stängs det av och jag får anfall......

Idag har jag varit jävligt duktig!Om jag hjälpte till hemma så skulle jag få leka med min sötis Nathalie ikväll så självklart hjälpte jag mamma. Har städat, hängt upp tvätt, packat, bakat, diskat osvosv och nu har jag letat fram träningskläder tills ikväll haha. Så efter nio någon gång så ska vi dra och bada, i Balsjön i guess, blir säkert jätteroligt som vanligt! :)

Min dator är fortfarande helt störd så kan inte ladda in nya bilder på datorn.. Förlåt. Bjuder på en bild från förra sommaren, söt näsa och "lite" smink.

Vi hörs ikväll folket.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: linn

sv nu ska vi inte ta i här! haha tack jenny! ääälskar ditt hår

2010-08-03 @ 16:49:19
URL: http://alcu.blogg.se/
Postat av: anonym

sv haha ohh no, du ska bara veeeta! msn?

2010-08-03 @ 16:53:40
URL: http://alcu.blogg.se/
Postat av: nathalie

älskar dig :) det blir nice ikväll

2010-08-03 @ 17:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0