You likilike

2010-08-20 @ 22:14:48
Du heter: Jenny
Smeknamn: Jen
Vad får du oftast komplimanger för: Håret och ögonen 
Vad säger du för att imponera på någon: Eheheheh bajs
Hur imponerar man på dig: Var ärlig
Brukar du skratta för dig själv: Ja klart
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Blir inte så.. 
Var bor du: Haga,umeyo
Trivs du där: Oooohja
Äger du några Converse: Nope 
Brukar du bli för full: typ
Är du allergisk mot något: Pälsdjur  

Har du haft sex idag: Två gånger

Nästa mål i ditt liv: Sluta bry mig så mycket, sluta äta på donken

Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast: Mamsii
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Hejdå 
Antal timmar sömn i natt: 8 kanske
Sov du ensam: Nej med min älskling
Brukar du komma i tid: Alltid
När mår du bra: När jag är med någon jag tycker om
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Less

Vanligast färg på dina kläder: Vitt, svart, blått & grått

Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi...

Vad saknar du: Mycket
Hade du en bra kväll igår: Den var underbar 
Favoritdryck på morgonen: Oboy <3
Rakar du benen: Men yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tolv och tre 
Är du blyg: Nja sådär
Sysslar du med någon idrott: Fotboll innan nån gav mig körtelfeber tack så mycket  
Vill du hellre ha mail än brev: Jarru
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Att jag gör! 
Är du nöjd med ditt liv: Ibland
Är du bortskämd: Ja
Vad gör du i morgon: Fikar hos farmor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Beror på.. 
Vad längtar du till: Fäääzzzzzt
Har du bra vänner och äkta vänskap: Helt ok 
Vad använder du för shampoo: Många olika
Hur gammal är du: 16 år
Gröna eller röda äpplen: Beror på 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Amanda
Gillar du golf:  Naah
Vilken tid gick du upp idag: Halv tolv 
Har du sovit i din egen säng i natt: Jodå
Har du strumpor på dig nu: Yes
Är det okej att gråta: Ah visst
När grät du senast: Nån dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shooopppppppaaaaaa 
Bär du glasögon eller linser: Nein
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Näe haha 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan tio och tolv
Vill du gifta dig: Ja det vill jag, senare
Vill du ha barn: Nej
Solar du ofta: Senaste gången var typ i Grekland
Är du bra på att laga mat: Ja ganska
Är du flygrädd: Nej
Vad dricker du helt när du är törstig: Cola
Tror du på ett liv efter döden: Ah
Tycker du om sushi: Nja
Vad äter du helst när du ser på film: Nåt gott 
Bor dina föräldrar tillsammans: Yeee
Har du tandläkarskräck: Nja sådär
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger
Senaste låten du hörde: The simple art of making you mine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0