Dag 7 - Min bästa vän

2010-12-04 @ 23:39:08
Jag kan inte välja en bästa vän, jag har många. 
Jag tycker sånt här är jävligt svårt att skriva om för det är lätt att man glömmer någon. Så det känns bättre om man bara inte nämner någon utan bara skriver: Ni vet vilka ni är. Och det gör ni väl också? Men ska försöka skriva ett inlägg i alla fall, tråkigt med lite att läsa enligt mig.

Amanda Nilsson är en av mina närmsta, vi har gjort så jävla mycket roligt tillsammans. Allt från att ligga hemma och se film med massor av chips och godis till att göra gaaalna saker. Är så glad över att jag har dig gumman, du är bäst i världen och jag saknar dig varje dag. Det är tur att jag hinner träffa dig när jag är hemma i Bjurholm i alla fall, för det är du som gör mina kvällar då 



Jakob Dahlgren
är helt klart min bästa killkompis! Kan prata med dig om allt och kommer aldrig glömma när vi sprang runt på Liseberg och åkte tillsammans det var så jävla roligt, och alla gånger vi varit på fotbollscuper och bara gått runt och kollat snyggingar haha ;) Saknar dig hela tiden och längtar tills du går skola i Umeå så vi kan hitta på massa roligt när som helst 



Matilda Strandberg,
min lilla söta kusin. Det finns verkligen ingen som jag kan ha så fruktansvärt roligt med, vi har samma humor och kan verkligen skratta åt allt. Jag kommer aldrig glömma tiderna på Castor när du och jag hängde med bönderna och drog av ärmarna på Robban, var elaka mot andra och bara helt sjuka i huvudet haha. Kommer aldrig glömma kulturnatta 2009 heller, det var lovely 



Josefin Gustafsson,
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dig min älsklingsflicka. Har växt upp med dig och har tusentals minnen. Du är bäst och jag är glad att vi går i samma klass så vi kan dampa tillsammans varje dag, det är fan därför jag orkar gå till skolan 



Nathalie Amrén
än fast vi har haft våra småfighter och bara ses några få gånger så vill jag att du ska veta att du gjorde min uppväxt så jävla rolig, du har verkligen alltid varit som en syster för mig och jag är glad att än fast vi inte snackar varje dag så har vi fortfarande lika roligt och kan vara oss själva med varandra. Jag hoppas verkligen att vi aldrig tappar kontakten för du är en av dom som betyder mest och jag vet att du vet det 



Sen så har jag så klart massor av andra underbara, som t.ex min älskade pojkvän som står mig närmast av alla och som jag verkligen kan vara mig själv med och prata om allt med, och nu känns det självklart som om jag glömt någon. Förlåt isf! Men kände verkligen att jag behövde skriva av mig eftersom jag inte uppdaterade igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0