Dag 10 - I min handväska

2010-12-09 @ 19:55:53


- Mobil + headset
- Nycklar till skåp, lägenhet och mams&paps hus
- Kalender
- Börs
- Deo
- Hårsprayer
- Balsamspray
- Concealer
- Läppstift
- Bodybutter
- Vitamintabletter
- Ögonfransböjare


Det här är bara lite av vad jag har i min väska, den är oftast så full så den knappt går att stänga. Brukar ha min dator där, min kamera(om jag inte har med mig min dator då), halsduk, vantar, tamponger, extra smink, mössa, tuggummin, massa rabattkuponger, någon/några extra tröjor om jag skulle vilja byta och borste så jag kan fixa håret. Har glömt massor men orkar inte tänka haha.

Och annars så känns det värdelöst att jag är så långt efter med
det här med 30 dagar men bara att försöka slänga in så många inlägg varje dag. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: linny

vart kommer väskan ifrån? fett snygg va den iaf!:)

2010-12-09 @ 20:45:44
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0