Dag 11 - Mina drömmar

2010-12-12 @ 21:13:37
Om det här inlägget, alltså "mina drömmar" syftar på vad jag har för framtidsplaner så har jag nog fattat rätt. Skulle inte kunna skriva mina sjuka drömmar i ett blogginlägg haha ni förstår säkert varför om ni känner mig ;)

Ja, jag hade tänkt gå skola i två och ett halvt år till, sen får jag se om jag bor kvar i Umeå eller om jag flyttar till en större stad. Vill verkligen göra det det, men jag vet hur det är att flytta hemifrån och det är inte alltid jätteroligt. Att bara lämna allt och dra någonstans skulle vara skönt men samtidigt jobbigt. Jaja skitsamma, vill i alla fall flytta till Göteborg någon gång. Starta eget företag som porträttfotograf, tjäna jävligt bra och skaffa massor av hus runt om i världen och bara ha det gött. Självklart ska jag bli sjukt rik och ha ett stort hus osvosv ni fattar haha, sånt som alla vill.

Annars hade jag tänkt att jag skulle bli en milf utan barn..
Gud vad oseriöst det här inlägget blev men är väldigt trött och ja.. ni förstår i alla fall vad jag vill right?


Och min pojke har såklart lovat mig att han ska
skämma bort mig, känns väldigt skönt faktiskt! Tack baby :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0