Dag 5 - Vad är kärlek?

2010-12-02 @ 19:28:55
Hur fan ska man kunna beskriva kärlek? Det är väl ganska så omöjligt.. 
Det här inlägget har jag suttit och skrivit på hur länge som helst, raderat alltihop och skrivit en ny text. Orkar faktiskt inte hålla på med det längre så nu får det duga. Såååå here we go.

Enligt mig är kärlek det bästa som finns. Kärlek är ju inte precis någonting som bara finns mellan en tjej och en kille, det är till alla sina vänner, sin familj, det man tycker om att göra osv. Men just att vara kär i någon, det är så jävla speciellt. Jag tycker inte att det finns någon bättre känsla i hela världen. Och ärligt talat jag förstår inte hur vissa personer kan säga att dom hatar kärleken. Hallå vad menar ni?
Ingen kan väl hata att ha någon som man älskar att vakna upp med, krama om, göra roliga saker med osv. Jag tror att ni menar att ni hatar att bli lämnade, att bli ensam igen. Kärlek lämnar ingen oberörd men när man väl älskar någon och blir älskad tillbaka är det lovely. 

Vet inte riktigt om jag behöver skriva så mycket mer, man måste helt enkelt uppleva det för att veta vad det är




Bilder från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0