Dag 8 - Ett ögonblick (sent)

2010-12-06 @ 19:21:43
Vad ska man skriva nu då.. Den här listan var riktigt svår alltså. Vilket ögonblick av tusen ska man välja liksom?

Måste nog välja nyår 2009! Hade verkligen inga förväntningar men det var riktigt jävla roligt. Jag vaknade as tidigt och ville bara göra någonting för det hade varit så sjukt jobbigt ett tag där och jag och Sandra hade bestämt att vi skulle dra in till stan, bara för att det skulle vara mycket roligare än att vara i Bjurholm.

Klockan sju skulle vi åka men först skulle vi hämta Robin och sen drog vi mot Umeå, dunkade musik i bilen och var JÄTTETAGGAD. Sen minns jag väl inte så jättemycket, vi åkte runt osv gjorde lite grejer och vid elva var vi inne på donken tror jag? Och det var hur mycket folk som helst verkligen, sen gick vi mot SF och seriööööst jag har aldrig ramlat så mycket min höft var fan bruten var handikappad hela januari efter det hahaha
Sen blev klockan tolv och alla skrek och festade haha och fick så klart en nyårspuss av Jonathan, riktigt lyckad kväll. Kanske inte enligt er men kan tyvärr inte skriva ut allt eftersom vuxna läser min blogg. :)



Har inga bilder från den kvällen, men bilden till vänster är från
julavslutningen 09 och den högra bilden är innan jag drog ut.




Kommentarer
Postat av: jarrrrrrrrrrrrrre

fyfan för hon i brunt

2010-12-06 @ 20:23:30
Postat av: sandra

så jävla kul vi hade!



Skulle vara askul att göra om :P

2010-12-06 @ 22:31:05
URL: http://klokasandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0