Fading away

2010-12-06 @ 23:12:32
Nu har jag suttit och lekt i photoshop hela kvällen, är faktiskt trött tro det eller ej..
Imorgon ska jag på stan och shoppa upp mina pengar på julklappar, men jag måste i alla fall köpa en ny foundation och ska testa en ny, så får hoppas att den är bra. Maybelline Dream Satin Liquid heter den.
Men nu ska jag göra fika och lägga mig, hörs imorgon snyggingar


Den här ska köpas imorgon, någon som har
den och tycker att den är bra? Tell meeeeee

Btw, min pojkvän och hans kompis har gjort en blogg nu, vet inte riktigt om dom ska vara seriösa med den eller så, men kolla in den och kommentera massor. OK? Klicka här för att komma till den.




Kommentarer
Postat av: hööh

har använt den där foundation i ett år typ, haha. den är skit bra! håller länge också. köp den:D

2010-12-06 @ 23:21:27
Postat av: heeh

den är fan bra;) haft den i flera månader. men om du vill täcka mycket i ansiktet tex som fräknar,finnar osv så ska du använda NIVEA ideal finish

2010-12-06 @ 23:47:35
URL: http://aammma.blogg.se/
Postat av: moa

Den är riktigt bra !

2010-12-07 @ 11:08:23
URL: http://mmobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0