i said oooOoh

2010-12-18 @ 21:38:37
Nu är vi hemma hos mig, känns sjuukligt skönt kan jag lova! Satt mest bara och var sur hemma haha.. Fick typ pms anfall när jag inte kunde radera saker på min mobil gud vad arg jag blev..
Skulle egentligen köpa med oss lite dricka osv men det blev inte så, orkade verkligen inte eftersom vi gick från busstationen till Haga i minusgrader kändes det helt enkelt drygt

Jaja, nu sitter jag i sängen med datorn och Simon ser på tv, jag vill uuut och göra någonting men tror inte det kommer hända, lyssnade på partylistan på bussen kan ju lova att jag var taggad på pardey (y) Menmen, nyår om några dagar som sagt! Ska i alla fall ut en sväng innan vi somnar och göra en sak, kan tyvärr inte skriva ut det i bloggen hähä!



[email protected] ni kan ju adda om ni vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0