Känns som söndag

2010-12-18 @ 14:29:11
Vaknade runt elva imorse och har legat och sett på svenskdubbade Harry Potter på VHS, haha..
Vi ska ta 19.50 bussen till Umeå ikväll så vi får väl helt enkelt se vad som händer, inget speciellt skulle jag tro. Sparar mig till nyår när det blir rööööj!
Imorgon ska jag på stan och köpa gelenaglar, var sjukt längesen jag använde det. Och mina är inte tillräckligt långa för att jag ska tycka att dom är fina så då får jag tyvärr fuska fram snygga naglar, men det funkar ju också hehe ;)
På kvällen blir det nog julmys på hamnis om några av mina friends ska dit, mys!




Kommentarer
Postat av: saraaa_

JAG SKA TE HAMNIS BBY :D ska dit med Nathalie från klassen men du får gärna hänga med :) ta med Simon med <3 puss bby

2010-12-19 @ 11:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0