Just like a circus

2010-12-21 @ 01:54:00
Idag har jag råkat somna två gånger, en gång direkt efter skolan på min baby och sen från åtta till nio, så nu kommer jag så klart inte kunna somna förrän sent i natt någon gång! Hörde nyss att jag är en duktig flicka aaah, fast sen var det ju inte så.
Min kväll/natt(?) blev dock mycket bättre nu eftersom min älsklingspojke Erik ringde och var lite lullig haha, sötnosen. Pratade bara lite, skönt faktiskt, jag har ju saknat min bästis. Väldigt väldigt mycket. Fixade också så jag kunde sova hos honom under tjejligan, lär bli grymt!

Just nu så sitter jag bara och kollar bloggar, lyssnar på random skön musik och så.. Vet inte när jag kommer somna ärligt, är hur pigg som helst. Har även hunnit dricka två koppar te, skönt för min stackars onda hals. Och kylan kan faktiskt dra åt helvete, gör mig INTE sjuk till nyår.

Två bilder från januari/februari


Kommentarer
Postat av: Rebecca

lär inte heller kunna somna försn på ett bra tag:)

2010-12-21 @ 02:15:28
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0