lovely 21/01

2010-01-21 @ 22:53:46
Så jävla skön dag det har varit, älskar torsdagar mest av allt, matte 40min, no tusen år(lite halvtråkigt men det funkar), bild, lunch, idrott, hk.
Drog hem, fixade mig, hämtade Amanda och åkte till Umeå för att kolla på öppethus på midgård. Var där i två timmar kanske och sen drog vi till donken och satt och hade kul för oss själva. Sen så hade vi tänkt att kolla på söta pojkar också men det blev tyvärr inte så..

Livet känns iaf greeeaaaaat just nu, kan fan inte bli bättre.

Kommer nog inte ha så bra resultat på proven nu imorgon men whatever. Satsar på mvg på resten! Leka med Erik ska jag göra imorgon också, det blir bra braao. 

Men nu ska jag plugga lite franska och sen ska jag sova. Upp 06.10 imorgon igen!

 


Amääändaa, alltid lika roligt med dig baby! :*


Sötare tjejer @ donken en torsdagskväll får man faktiskt leta efter. :)
Godnatt bitches!


Kommentarer
Postat av: Anonym

pinsamt!

2010-01-25 @ 20:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0