syns du inte så finns du inte

2010-01-28 @ 23:00:55

 

 

Äter mackor, dricker powerking, kollar lägenheter, dampar på facebook, apberget 404 Not Found, skriver lite på examensarbetet, läser lite franska, pratar lite franska, skrattar åt nathalie min älskling, vill se på skräckfilm, blev lite halvtrött nu, kollar igenom gamla bilder, tänker på att jag måste ta och städa lite imorgon, vill beställa en reflexskärm, kollar pj bilder på bilddagboken, skrattar åt pj bilder på bdb, lyssnar på say yeah, taggar grekland med offret no 1, är sugen på att beställa hem kläder, vill ha nytt smink, vill ha cola, vill snacka i tel med en söt pojke, blev fan trött nu, behöver kommentarer.


puss och godnatt söta ungar som läser men inte kommenterar.


Kommentarer
Postat av: jååånnaaahhh

jag kommenterar för jag är bäst

2010-01-29 @ 22:21:57
Postat av: frida

jagjagjagjag kan kommentera



HEJ JENNY

2010-02-02 @ 10:07:05
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: FJORTISJÄVEL!

bara FJORTIS och äcklig och ful. såna som du borde inte få finnas helvete så äckligt med fjortisar.

kissi äckel wannabeeeee dhaaaaa

2010-02-08 @ 19:18:43
URL: http://BLÄÄÄ.JAAA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0