ECLIPSE

2010-07-21 @ 21:10:18

 

Helvetes jävla helvete, nu har jag gått och blivit beroende av den nyaste filmen också! ovanligt,eller inte.. Såg filmen med Simon i fredags och det är typ det enda jag tänkt på haha?

men åh dom är så fina och jag sitter och är nervös hela tiden förstår inte varför men åååååååååh.. så jävla bra!!! helt sjukt alltså dom som inte sett den här än, eller någon annan film ska se dom! OK? Finns bara ett ord för twilight filmerna och det är kärlek.

Näe, nu ska jag be pappa fixa så jag kan se på filmen och gråta hur mycket som helst, råtaggadddd!

 

aja peace bitches nu ska jag ta och kolla på den här underbara filmen vi hörs kanske efteråt nooneknows, pussisar


(btw,puss på edward mmmmmmmmmmmmmmmmmums<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0