face drop

2010-07-19 @ 00:28:42

 

Jag har väldigtväldigtväldigt tråkigt och är samtidigt JÄTTE TAGGAD. Men vet inte vad jag är taggad på , låter vettigt visst? Tror jag har läst igenom tre bloggar eller något sånt nu haha märks det att jag har tråkigt eller..

 

Men iaf, jag ska jobba i veckan, måla hemma hos mormor och morfar. Fixa fram lite cääsh så jag kan köpa mig något fint innan skolan börjar. Jag ska köpa något till min älskade kamera det vet jag, men vet inte om det blir ett macroobjektiv eller ett batterigrepp. Får la helt enkelt se. Nu ska jag kolla kläder och sen kommer det säkert ett till inlägg innan jag lägger mig,

peace


Kommentarer
Postat av: puss !

va använder du för mascara ? :)

2010-07-21 @ 14:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0