It's not what good girls do

2010-07-27 @ 21:26:32
Är aaaaaaas glad :D

Mamma kom hem med en tight klänning och en blå tunn cardigan från bikbok och linnet som är to die for (haus of gaga, den vita som är mycket snyggare än den gråa), hur bra blev den här kvällen?! Hämtade också ut mina knähöga svarta stövlar så ja, jag är väldigt glad. Ska börja packa inför imorgon snart så.. Mer inlägg blir det sen. Erkänn att jag har haft grym update idag?

 

 

Blev ett vitt linne ist för ett grått, och jag tycker verkligen att vitt är tuuuuusen gånger snyggare.
Och stövlarna är också väldigt mycket snyggare irl, bilden är kass!



Kommentarer
Postat av: Matilda

fiiiint! :)

2010-07-28 @ 18:56:50
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0