So, I just leave you with this kiss

2010-07-19 @ 21:13:23

2 år gamla bilder men det får ni ta för jag har inga nya....................................................

 

Är cp trött idag, vet inte varför. Vaknade elva och sen somnade jag vid tre igen? Haha stört. Imorgon ska jag iallafall måla efter tolv, otaggad yes. Men får pengar för det och det kommer jag behöva efter att jag köpt mitt batterigrepp. JA, jag har bestämt mig för det så wie var glada för min skull oki.


Nu snart så ska pappa få bära in nya tvn i mitt rum så jag kan se southpark på den, och ah, se hur min blogg ser ut på stor jävla skärmen, gött. ;)
Blir nog ett natt inlägg om jag inte somnar dvs, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0