sometimes being strong is the only option. Unfortunately it's also the hardest choice

2010-07-26 @ 20:14:45

är sjukt trött, vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli pigg igen. Ledsen är jag också, inte ledsen LEDSEN men lite depp för att min dator håller på som den gör, har alla mina bilder där och skulle vara så onödigt om allt försvann. Men ska inte tänka mer på det utan såg just att det fortfarande är ljust ute, då kan man trots allt fota om man har tråkigt. Ska kolla lite snabbt på flickr innan jag hämtar the love of my life för att vara lite kreativ ;);)


 

På onsdag ska jag till stan och stannar där resten av veckan, det är ju UFF nu så blir väl mest nydala för mig dåra, hoppas jag får med mig någon flicka eller pojke så jag slipper vara ensam där annars drar jag på stan. hör av er okej?

NU: Fota och sen ska jag be pappa kirra datorn och efter det ska jag försöka göra någon ny design som jag blir nöjd med. Den här duger verkligen inte! Tuuuusen pussar



den enda nya bilden jag har på datorn, heh


Kommentarer
Postat av: m.hjortmyr

tack!:) hur är det med dig idag då?:)

2010-07-26 @ 23:11:38
URL: http://mimmihjortmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0