stardust

2010-07-18 @ 17:42:46
Hej bloggisen:) Sitter hemma hos mormor och morfar och leker med deras dator, kollar bloggar och kollar facebook at da sejm tajm. Ganska duktig jag är yesyesyes, ska snart äta grillat fyfaaaaaan va gott minns inte senast haha inte ok. När jag kommer hem ska jag ladda upp massor av bilder från veckan och skriva ett långt inlägg till er bitchesssssss

BTW så har jag "hittat" vääärldens bästa blogg, världens finaste naturliga tjej ah ni fattar på ett ungefär? Helt sjukt vad bra bloggen är!

BTW2, jag har färgat håret.............. ;)


Har ingen ny bild så bjuder på en när min söta lillebror försökte skaffa sig en bränna, haha söt

Kommentarer
Postat av: linn

vilken blogg? :D

2010-07-18 @ 18:29:12
URL: http://alcu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0