workitout

2010-07-25 @ 22:25:14

hOLa blOgGeN, varit i Umeå sen i torsdags jävligt skönt faktiskt. Min dator är helt cp den funkar inte så bloggar från min gamla, men den var typ snabbare så allt bra :D

 

I torsdags var jag bara hemma och typ packade upp lite, i fredags var jag på stan och köpte onödiga saker och sen träffade jag Nathalie innan jag skulle vara med älskliing, vi drog till Obbola och typ.. gjorde ingenting hahhaahhhahaha jävligt onödigt och kostade bara pengar saaatt.. Men aja sen har vi typ bara legat i sängen i ett dygn säkert, om man inte räknar med när vi åt på donken hehe.

 

Fick ny jacka av mammmssennn, loveyou :')

jävligt snygg pojke på donken rawr

söta boys i obbola, simon drog ett babyface

chokladshake från max 23kr om ni ville veta, sjuuuukt goooo >

baby<3

ljus bild jag vet men hinner inte redigera nån bild. uppdaterar mer i natt puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin! :)

2010-07-25 @ 23:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0