vanilla twilight

2010-07-27 @ 17:57:56

Hejhej bloggen, idag tar jag hand om min lillebror eftersom mamma festade i min lägenhet igår, HAH jag vet hur det låter, pappa jobbar och Alex åkte nyss till Umeå för att träna. Men ikväll kommer mamma och dom hem med mina nya kläder, så skönt!

 

Har kollat igenom massa olika mappar på datorn och rensat lite bilder osv, tråkigt men vad ska man göra liksom. Ingen i bjurholm som vill hitta på något och vädret, ja, det suger jävligt hårt. Datorn funkar halvt nu, så kan blogga osv men spotify är dött och det är photoshop också, suuug! Och btw så har jag slut på gratis också, det är sämst jag vet men 4 dagar utan att smsa hela tiden klarar jag faktiskt av nu när det är sommar.wie

 

jag saknar dig så mycket,kom hem....



Kommentarer
Postat av: PHOTOGRAPHY

svar: tackar :)

härlig bild :)

allt bra? :)

2010-07-27 @ 18:48:08
URL: http://photography.devote.se
Postat av: PHOTOGRAPHY

svar: okej! bara bra :)

vad händer ikväll?

2010-07-27 @ 19:01:19
URL: http://photography.devote.se
Postat av: amanda

saknar dig smala jäkel <3

2010-07-27 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0