VÄNNÄS

2010-07-11 @ 23:46:10

Kom hem från Vännäs vid fem, har varit as roligt faktiskt. Marknaden s-ö-g haha men annat hade jag inte förväntat mig precis, fick vara med mina älsklingar så ja, min helg har varit lovely. :)

 

Har haft min första träning på ca 4 månader, helvete vad jobbigt det var. Tränade inte ens med laget utan joggade bara + passningar, känns sämst och har redan träningsvärk. Kommer aldrig bli lika bra som jag var förut vilket suger, får se hur det blir med alltihop, känner sig bara värdelös nu haha aja, duschen snart då!

 

Lite bilder från idag och igår, enjoyyy......

< Sveriges mest mobbade bild haahhaha jag avlider

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0