you open my eyes

2010-07-06 @ 21:40:04
Just nu sitter jag här och väntar på att mina ögonfransar ska vara färdigfärgade och kollar runt på nya filmer. Ska se nån mysig ikväll, imorgon hade jag tänkt vara med Jakob om det är bra väder osv. Får väl se hur det blir. Fixade som sagt i lägenheten ikväll, köpte två nya tröjor på hm också haha inte ovanligt. Åkte runt med mammsiii och ah, gjorde inte speciellt mycket. Tar det lugnt i veckan och taggar vännäsdagarna istället, lär bli röööj;)

 

Näe, nu ska jag kolla lite bloggar och sen får jag försöka uppdatera i natt, puss!

 


Kommentarer
Postat av: emma

sjukt jobbigt, kan jag lova...:/

2010-07-06 @ 22:41:31
URL: http://eiiimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0