30032010

2010-03-30 @ 19:13:22
Värsta dagen i mitt liv, so far alltså. Skriver här så jag slipper berätta om och om igen..

Vaknade flera gånger i natt av att jag mådde dåligt + ont i ryggen och huvet så fattade typ då att jag inte skulle orka med skolan. Klev upp 06.45 som vanligt och gick ner och såg Saw 6, mådde sämst och mamma bokade tid klockan 1 på vårdcentralen.
När vi åkte dit och tog massa blodprover så stack hon först fel, typ en miljon gånger, så var ju inte sådär jätteglad. Sen frågade hon "Gör det ont? För det ska inte göra ont..", haha är du dum kvinna? Ska jag sticka in en jävla nål i din arm och gräva runt? Nej gör ju inte ont aaaaaaalls.. Hade inte heller ätit så svimmade när dom skulle ta sista blodprovet, vaknade och en sköterska undersökte ryggen och nacken. Sen skulle jag få vänta i 45 minuter på läkaren, så åkte och köpte en banan + MER så jag inte skulle svimma igen.

Fick vänta lite längre än en timme på att läkaren skulle ta emot och när jag berättade hur jag mådde och var jag hade ont så fick han typ anfall och började ringa in till stan. Sen sa han att jag nog hade hjärnhinneinflammation. Aha? Vad händer då? Blir man typ förlamad eller någonting? Jaa han sa väl inte så mycket bara att vi skulle skynda oss in till sjukhuset i Umeå innan barn/ungdomsmottagningen stängde.

Åkte in till stan, fattade verkligen ingenting och sen fick två läkare undersöka mig och efter det tog dom några liter blod kändes det som + några andra prover, dom sa att det nog inte var hjärnhinneinf, men att det kunde vara något annat som gör att jag har ont i ryggen och huvet HELA TIDEN. 
Har som ni säkert redan fattat fått åka hem och nu ska jag duscha, försöka få bort blodet från mina armar och fingrar och sova.... lääääääänge....

Jävligt jobbig dag alltså, känns som att det är fredag med hörde på radion att det var tisdag. Trevligheter..
Näe, godnatt alla. Kommer inte till skolan imorgon, men åker med Alex och Jakob till stan för att se deras träning, blir skönt att komma bort härifrån.

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: maanda

lilla gummsi. du måste bli bättre<3

2010-03-30 @ 19:17:23
Postat av: johanna

men gu va hemskt;o

krya<33333333

2010-03-30 @ 19:28:25
Postat av: frida

Krya på dig jennnny!!!

2010-03-30 @ 21:57:01
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: Matilda

KRYA GULLET<3

2010-03-31 @ 12:57:40
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0