doseoflove

2010-03-24 @ 18:33:05

jävlar vad folket tog åt sig av inlägget där nere haha. då vet man:)


 

OKeeeyyyyyeyyeyeyyyyyyyy, 1; Kunde inte skriva nånting igår, mormor fyllde år så var där och sen dog jag för att jag hade gymmat med dålig rygg
2; Har haft nationellaprov i engelska idag, gick väl helt ok,eller inte. Får högst VG känns det som, fail.
3; Fick saltsyra på mitt fina linne idag, först var det fina rosa fläckar men nu är det hål, hehe, duktigt..!
4; Och, det äckligaste, fick höra att man kunde ha hairy ass på riktigt.. fyfan? Sök på "hårig rumpa" på google så får ni fram den fina bilden som jag, Robin och Erik hittade idag!


Annars då... skolan ska till Agnäs imorgon, skönaste. Det var alltså min sista riktiga skoldag idag, har mattedag på fredag och det kommer typ bli chill. Fika och film sista lektionen har jag hört? Och efter det blir det Umeå. aaaaa de gillar vi ok yes.

 

Näe, nu ska jag försöka hitta lite kläder som ska köpas, ha ett bra liv barn


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA blev det hål på linnet till slut? omg

2010-03-24 @ 20:30:56
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0