.fromeveryheartyoubreak

2010-03-19 @ 20:37:50
Hääääääyy blååågggääään
Sitter i mamma och pappas säng för det är det enda stället i huset som internet finns atm. Känns ju sådär JÄTTEKUL! 
Annars så har jag varit hemma i två dagar nu, ryggen och nacken har gjort ont ett tag och kunde knappt böja mig fram igår tror jag det var? Aja lite lite liiite bättre idag och det är nice. :)
Har match i Husum imorgon, än fast min rygg är fuckad så ska jag vara med eftersom det är så många sjuka. Har röda matchkläder också... Brukar ju inte gå allt för bra med dom men aahhh vi kör på de va.

OCH imorgonkväll ska jag leka med min sötis Amanda, sista dagen som 15...

Ah men hatar att skriva sånt här för kommer inte få några kommentarer och då känns de bara gay, godnatt sötnosar. Kanske kommer bilder och ett till inlägg ikväll om mitt internet börjar funka där uppe. pussinuttigull

 

 



Pappas dator = bara en massa fotbollsbilder


Kommentarer
Postat av: Matilda

En kommentar ska du få ifrån mig iaf :]

Hoppas matchen går bra!

2010-03-20 @ 09:53:09
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0