Q&A och godnatt

2010-11-29 @ 01:03:42


Tacktack sötnos!
Haha alltså saken är den att jag har ingenting att filma med, isf skulle jag behöva någon som filmar med min mobil och då kommer det bara bli oseriöst och dålig kvalité på videon. Får se hur jag gör, kan väl lägga upp ett inlägg med bilder till en början i alla fall och sen någon gång i framtiden kanske jag skaffar någonting jag kan filma med, who knows.
Och vilka grejer jag använder har jag redan gjort ett inlägg om.


En lista över saker man ska skriva om i trettio dagar, en ny bloggtrend helt enkelt. Roligt och bra om man ändå inte har någonting annat att skriva om. 



Nu är jag faktiskt trött och har ont i rumpan, suttit på en trästol jättelänge.. Så jag ska borsta tänderna och sen drar jag mig mot min sköna säng, hörs imorgon sötnosar. Och ni måste väl erkänna att jag varit ganska duktig på att blogga idag/ikväll/inatt? ;)

Kommentera mer, det är så jäkla kul med allt gulligt ni skriver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0