dancytimes

2010-10-26 @ 20:25:25
Idag har jag typ haft årets sämsta uppdatering,excusez-moi (stavas det så hahaha?). Jag hade skrivit ett långt inlägg innan jag gick till skolan imorse men glömde publicera det. Kändes ju inte sådär jätteroligt när jag såg det för ca två timmar sen, men nu ska jag försöka vara duktig!

Jag hade ingen idrott idag, slog in foten i soffan igår så har knappt kunnat gå idag haha så jävla dålig det så det finns inte. Jaja, ont gör det iallafall och jobbigt att inte kunna gå normalt. Det här har gjort så att jag har ont i ryggen nu. Typ som mensvärk fast utan illamående, inte okej någonstans.. Hade alltså bara en lektion idag, multimedia. Vi ska skapa en känsla genom att göra en bild i photoshop, låter tusen gånger enklare än vad det faktiskt är.
Efter skolan hade jag tänkt att gå hem direkt men följde med Josefin, Rasmus och Martin till stan tvärt. Sen drog jag hem och hade det mys med älskling och för en stund sen mötte jag Amanda på stan, fick lite pengar av henne hehe ska fixa lite saker som är too private för bloggen ;)

Ikväll hade jag tänkt plugga men äsch, varför ska jag plugga när jag ändå ska bli prinsessa?! Haha nä skoja hittade det på facebook tyckte det var så jävla roligt hahahah känner att jag är lite trött nu och kommer skämmas över det här inlägget senare, så ska nog tvätta bort sminket och lägga mig i min sköna säng och läsa lite av romanen som ska vara klar imorgon..hjälp!

Btw, älskar er och era söta kommentarer. Gör mig så himla glad hela tiden,
kärlek till er. :)



Kollade igenom bilder från i somras, bjuder på fyra stycken. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0