home sweet home

2010-10-14 @ 17:37:25
Har nyss ätit middag med familjen och nu ligger jag i soffan hemma i Bjurholm. Skulle egentligen åka hem imorgon men har feber och mensvärk. Kunde verkligen inte stanna på skolan, började nästan gråta i kafeterian haha.. Inte okej.
Idag kom den första snön, det är inte heller okej. Jag hatar det. Det var nyss sommar, hallå? Gick hem runt halv ett och jag var blöt ända upp till mina knän! Fan vad kallt det var, hade ingen känsel i benen eller fingrarna, usch. Om det ändå ska komma snö så behöver det inte vara massa slask.

Nu ska jag bara ta det lugnt och se på HIMYM, Simpsons och Family Guy. Skön kväll eller vad säger ni?

Hörs senare, puss.



Kommentarer
Postat av: Matilda

fan vad mycket snö det var i bjuris :o här i vännäs är det inte lika mycket!

2010-10-14 @ 19:24:20
URL: http://mtlda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0