så länge mitt hjärta slår vill jag leva för dig

2010-10-31 @ 14:33:12
Idag har nog varit den tråkigaste dagen i mitt liv. Jag har inte gjort någonting alls. Trodde att jag skulle få åka hem men fick inte det pga stressen. Har mest bara legat i soffan och sett på naturprogram om tigrar seriöööst vill ha en tigerbebis nu helt sjukt hur söta dom är :(

Igår var jag med världens finaste vänner hemma hos Daniel. Vi såg nya Nightmare on Elmstreet och pratade bara, är jämt trött nu för tiden så jag gick hem tidigt, somnade nästan direkt och vaknade tidigt imorse. Hatar att jag inte kan sova ut på loven, det är sämst. Imorgon ska jag nog hem till lägenheten eller till Simon babyyy ♥ Blir mysigt som vanligt, hörs senare ikväll babes 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0