Summer turns to snow

2010-10-15 @ 08:29:06
Godmoorgooon bloooggeeeeen
Vaknade för en liten stund sen, kan inte sova har så ont i ryggen åhhhh.. Jaja ska inte klaga mer det blir inte bättre av det, tyvärr. Det var helt tomt i huset när jag gick ner till soffan.. fyfan typ skräckfilm, kallt var det också. Haha men jaaa iallafall, jag ska snart fika framför vakna med the voice och läsa lite ur romanen. Sen ska jag väl försöka sova lite till så jag orkar sitta uppe en stund ikväll, för sen kommer min baby och håller mig sällskap när jag är sjuk och har ont wiee :D 

Ärligt jag får vinterdeprission redan, mår inte bra och blir ledsen när jag kollar ut genom fönstret.. Hatar vintern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0