Outta c-control

2010-10-06 @ 19:39:34
Heej bloggen
När jag kom hem la jag mig direkt i sängen och sov i tre och en halv timme. Kan nog ha varit det skönaste jag varit med om i mitt liv. So far alltså. Och nu har jag gjort mat och ska äta det och se på family guy. Fuck alla läxor,fuck matten jag orkar inte med mer skola nu. Ska bara ta det lugnt och ligga i sängen, äta, bli varm och sakna min kille hela kvällen. Låter nästan helt perfekt eller hur?
Imorgon har jag bara en lektion, matte. Hoppas verkligen att vi får jobba med boken för ligger så jävla långt efter.. Och efter det ska vi se film i Valhalla. Vet inte om jag orkar vara på det känns bara jobbigt. Men får se. Sen ska jag pussas med mitt hjärta hela natten för på fredag har vi varit tillsammans i åtta månader. :)



JAG OCH AMANDA/SKOLAVSLUTNINGEN2010 JAG SAKNAR DIG SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET SKA DU VETA PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: amanda

SAKNAR DIG

2010-10-06 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0