Varit död i minuter, hela själen var bruten

2010-10-07 @ 14:53:36

Idag har jag bara haft matte och efter det drog jag hem(vi skulle se film klockan ett men jag ska se den sen istället). Jag blir så jävla förbannad på vår mattelärare, han säger att vi ska hinna ett visst antal sidor på en lektion och vi får ingen tid till att jobba i boken? Han har genomgång nästan hela lektionen och nästa vecka har vi prov.. Han kan fan inte förvänta sig att jag ska få bra resultat..?

I alla fall - när jag kom hem städade jag hela lägenheten! Duktig jag är eller vad säger ni? :D Det är superfräscht här nu, känns lite tomt men hellre det än massor av kläder överallt haha. Ska nog lägga mig i sängen tills min baby kommer hit med mat. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0