q/a

2010-10-01 @ 13:27:33
13 HAR DU:

Ett förhållande:
Ja
En bästa kill-vän: Ja
En bästa tjej-vän: Joo..typ
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope 
Blivit kär vid första ögonkastet: OJA
Fått ditt hjärta krossat: Yes
haft ett one night stand: Nej
Skrikit åt en lärare: Nej
Kysst någon och sedan ångrat dig: Har väl hänt
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ah
Några smycken som kostat över 1000 kr: Jag tror det
Snusat: Nej
Druckit alkohol: Ja

11 DAGENS:

Klädsel: Chilllll
Frisyr: Utsläppt med lockar
Vill ha: Min nya mobil
Låt: Could it be you

Drog: Baby:)
Saknad: Min finaste Mandis
Sjuka: Förkyld
Köp: Hårspray
Godis: Surizawrrr
Attityd: Bitchy
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Euw 

8 FÖRSTA

Bil: Har ingen bil ..
Kärlek: Erik i femman, men det var väl inte speciellt seriöst haha isf Simon

Husdjur: Min bebiskisse
Semester: Kreta när jag var två eller nåt
Jobb: Sommarjobbet efter åttan 
Konsert: IdolDaniel haha

10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: Pappa
Personen som du kramade: Simon
Personen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Simon ♥
Alkoholdrycken: Vin
Bilfärd: Hem till Haga
Filmen du såg: Inception,griiim
Gången du grät: Tisdags
Måltiden: Hamburgare

8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Visst spyr lite innan bara
Våga hoppa bungyjump: Samma som ovan
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Sexxyyyy!
Kalla dig själv lycklig: Inte olycklig iallafall
Kunna gråta över en kille: Hahah hela tiden typ
Kunna gråta över en tjej: Nja
Ljuga för någon: Ja
Kunna springa 50mil: Inte på en gång 

8 VAD:

Gör du just nu: Facebookar
Ska du göra imorgon: Åka till Bjurholm
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Fuck livet
Har du med dig in på bion: Cola
Är det för färg på dina byxor: Svart
Är det för väder hos dig just nu: Venne kallt
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Håret
Skulle du göra om du vann på lotto: Köpa en fet jävla kamera och dra till Grekland (y)

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Bh
2. Trosor
3.
Sockar
4. Linne
5. Tights
6. Löshår
7. Smink


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Ibland,oftast inte
Hur gammal blir du nästa födelsedag: Sweet seventeen
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Aaaaah

Använder du huvtröjor: Nästan aldrig
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Jatack :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15 helt klart!
Sova på sida, mage eller rygg: Sida
Kramar eller kyssar: Båda ju

4 JAG GILLAR;
1. Simon
2. ORDET bajs
3. Mat
4. Pussar

3 JAG GILLAR INTE;
1. Fula fjortisar som lekeeeer
2. Players
3. Myttare

2 VAL:
Hemmakväll eller utgång: Beror på
Sola eller bada: BÅDA!

1 PUSS TILL:
ER :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är du om inte, lekande fjortis player och myttare??=)

2010-10-02 @ 20:43:31
Postat av: Jenny

Leker inte, jag tycker inte att jag är fjortis och dom jag känner tycker inte det heller. Jag playar inte, har varit tillsammans med min pojkvän i åtta månader snart, Och att jag skulle vara myttare? eh myttar aldrig om någonting.

Kom tillbaka när du vet något, tönt. :)

2010-10-02 @ 21:40:27
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0