when i look at you my mind goes on a trip

2010-10-25 @ 17:46:29
Idag har jag gjort massor av saker faktiskt, ovanligt haha!
Först var jag på skolan, hade multimedia, engelska och var på mediekunskapen i tjugo minuter sen bestämde jag och Lina att vi skulle skolka lite och gå till Gammlia för att se på när Östra spelade mot något lag från Gävle. Kallt men roligt att kolla på fotboll såklart.
Sen drog jag hem en snabbis och dumpade datorn och efter det drog jag in till stan och köpte lite saker, två par skor, ögonskuggor och  nagellack. Fikade med Josefin och Sara på Mekka också, lovely. Så nu är jag ganska fattig asså! 

Ska ta fram dammsugaren efter jag ätit och sen ska jag följa med pappa till flygplatsen och säga hejdå till min söta rara lillebror för han ska till Stockholm i en vecka.. Fusk.





Kommentarer
Postat av: Matilda

HUR FAN HAR DU RÅD MED ALLT?!

2010-10-26 @ 09:53:05
URL: http://mtlda.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg!

haft en bra dag?

kram

2010-10-28 @ 18:32:47
URL: http://nilpau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0