why can't you stay just long enough to explain?

2010-10-11 @ 19:07:36
Somnade när jag kom hem, inte helt oväntat haha.. Och nu ska jag väl bara diska och plocka bort lite så jag slipper städa så mycket imorgon. Sen kanske jag går ut en stund och efter det: plugg. Hur kul?! Inte så värst. Och annars så har jag fan slutat med att ta egobilder seriöst jag ser förjävlig ut på varenda en, blir äcklad. Bjuder på ett collage istället. Varför hittar man alltid allt fint när man inte har pengar? Så är det iallafall för mig och jag tycker inte om det.

Allt förutom underkläderna och sjalen, som är från H&M, kommer från Bikbok.
Alltså hur jävla helvetes snyggt är inte allt det här jag skulle nästan dö för att få ha det här hemma nu, skulle dö av lycka iallafall guuud så fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0