7 månader ♥

2010-09-09 @ 11:48:36
Igår "firade" jag och Simon att vi varit tillsammans i 7 månader, därför ingen uppdatering. Var en skön dag ändå, skolan var seg men vi fick datorerna som är superbra! Och efter skolan drog jag hem och myste med baby tills hans pappa kom med kinamat osv, efter det drog vi till Dragon och såg på fotboll. Sen chillade vi mest bara hemma hos mig.

Älskar dig mest


Just nu har vi två timmars hål, ganska skönt. Håller på att ladda hem msn, cam och sånt som inte fanns på datorn redan, det gick inte ladda hem igår så. Sen har vi svenska diagnos och efter det tänker jag sluta. Det är nån informaton i valhalla men känns bara onödigt att dra dit när jag ändå inte lyssnar.
Efter skolan ska jag och älskling på stan och träffa mina Bjurholm/Vännäs bebisar, saknat dom jättemycket så det ska bli kul! Fick höra att Amanda inte skulle med så det sög, men ska nog på matchen ikväll och kolla så hinner nog träffa henne också. Great!

Bjuder på en bild på mig och Matilda där vi inte är dom kryaste, haha. Vi hörs sen tusen pusssssar
(Det här blev ett jävligt fult inlägg men orkar inte ändra nåt haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0