EUW

2010-09-20 @ 22:03:43
Något som jag verkligen hatar är mjukisbyxor (+ en huvtröja till). Jag tycker inte ens att det är skönt att gå omkring i sånt? Man känner sig bara smutsig och lodis typ. Enda gången jag har mjukiskläder på mig är när det är t.ex friluftsdag som idag, när jag blir tvingad som t.ex innan och under match om man sitter på bänken eller när allt annat är i tvätten! Haha förstår mig inte på dom som kan gå omkring i sånt här, men det är ju jag det. :)


Fick en fråga också som jag tänkte svara på eftersom jag har så jääääkla tråkigt!
Anonym om One of a kind:
Vart bor du?:)

svar: Jag bor på Haga i Umeå, vid Gammlia.

Kommentarer
Postat av: EmmA

Då är vi ungefär grannar

2010-09-20 @ 22:34:41
URL: http://woosh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller helt med dig om att det inte är snyggt!

2010-09-21 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0