For a pessimist, I'm pretty optimistic

2010-09-05 @ 19:20:53
Just nu färgar jag mitt bruna löshår lite mörkare, det var typ grönt/ljusbrunt så måste fixa det innan jag kan känna mig halvfin igen.
Idag har jag varit hemma och firat Alex och vid halv tolv åkte vi till Sandviks ip tror jag..? Det blev iallafall 1-1. Tycker dock att msk hade det mesta spelet och chanserna men. Sen åkte vi till Strömpilen och köpte mat + cheeseburgare. Har sjuk ångest nu, men imorgon börjar jag med att vara nyttig! Härligt va?

Känner mig rätt så taggad på skolan ändå, kommer få våra datorer i veckan så det känns bara skönt. Hoppas verkligen att det är en snygg, inte en sån där fet utan cam usch sån vill jag verkligen inte ha.. Jaja, imorgon ska jag nog bara ta det lugnt och städa hela lägenheten. Kan ju lova att det behövs. Har typ 400kr som jag ska leva på i September, känns inte bra på något sätt alltså.

Jaja, nu ska jag skölja ur håret för sitter med silverschampo där jag har oranget hår hehe, sen ska jag försöka locka det tills imorgon. Får se hur det blir, om det ser förjävligt ut blir det uppsatt som vanligt, skönt. Känner att jag bara skriver saker som ingen orkar läsa nu, så..update om en stund, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0