i wanna boom bang bang with your body yo

2010-09-14 @ 15:37:27

HEJ BLOGGEN, nu är jag hemma igen! Det var inte speciellt värt att gå till skolan. Vi gjorde ingenting alls nästan. Efter sista lektionen skulle vi samlas med vår handledare men det glömde jag bort haha, så jag drog på stan och köpte upp mina sista pengar.....men..
300 kr fattigare och lite gladare. ;)

Efter fem kommer pappa och hämtar mig och vi ska åka och kolla på hörlurar på mediamarkt, vill ha vita skullcandy. Mina rosa råkade jag spränga på vägen till Stockholm i somras buhu. Men nu: MAT, hörs efter det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan på bilden?=)

2010-09-14 @ 19:48:55
Postat av: svampen

de är fan för lite bilder på mig nu assåe

2010-09-14 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0